Mina nya kompisar

Ja har skaffat mej 7 nya bekantskaper.
Vi har fått fiskar på jobbet, å ja kan sitta hur länge som helst å bara titta på dom =)
Hahah man e nog lite smått galen ändå.
Men ja tycker det e rofyllt


Ja, jag pratar med om oxå =)

Igår när ja va på promenad stannade det en bil.
Det va mitt lilla lammkött som satt i bilen.

"Vi ses på lördag då?"
Hahaha a det kan ju du tro.


Pratade med M oxå.
"Du kan ju höra av dej när du e på bättre humör"
Nähe du, det tänker ja inte alls.
Han e ett avslutat kapitel i mitt liv.
Även om vi bara har varit vänner, så känns det som om våran vänskap e på hans villkor.
Å vid närmare eftertanke så har ja vänner så det räcker, ja behöver inte en till som ja ändå inte tycker speciellt mycket om just nu.

Idag har ja tvättstuga.
Kl 07.00 naturligtvis =)

Å förhoppningsvis ska ja träffa Cicci idag å få min saknade kamera =)

Nu ska ja plocka ihop tvätten, dricka kaffe å vänta på att det är tvättdags !


Kommentarer
Postat av: micaela

det är väl trevligt med tvättstuga???

jag tvättar också för full och hoppas på att få igång allt, för nu vill jag att bebisen ska komma=)

kram

2009-04-17 @ 09:34:01
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kunde väl tagit lite av min tvätt oxå ;P

Det väller över här hemma, hihi!

2009-04-17 @ 10:38:16
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Mika

haha, jag ser dig framför mig (SÅ tydligt!!) när du pratar med firrarna!

pok

2009-04-18 @ 19:21:37
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu är det bara sex stycken.

2009-04-19 @ 17:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0