Tiiiiidig lördag morgon

Jaha, så va det dags att jobba helg igen då.
7-16 idag, vilket jävla pisspass.
Ja brukar tackla av runt 14 tiden, då ja mest bara försöker hålla mej vaken dom sista timmarna innan ja får gå hem.

Ja pratade med kära mor igår för första gången på flera månader.
Vi bestämde oss för en fika inorgon förmiddag.
Ja vet inte riktigt hur det känns än.

Igår hade ja 3 missade samtal på mobilen och 2 på hemtelefonen.
Hur kommer det sej att folk alltid ringer när ja ska upp å jobba men inte när ja e ledig???

Nä dags för lite mer kaffe, en cigg å sen släpa sej till jobbet då.

Du e egentligen alldeles för ung för mej....


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är så gullig du...jag tror inte att Dalle är ute efter en lösning på det hela. Han har lämnat mig för att han inte vill vara med mig helt enkelt. Jag ska sörja ett tag men sen måste jag gå vidare.

2009-04-25 @ 09:34:17
URL: http://fairydust.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0