Brudar med klös i

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om min nya hårfärg.
Jag är rödhårig...
Mamma envisas med att det ser bra ut.
Jag får väl ge det ett par dagar och se om jag vänjer mej, annars får jag väl färga om det.

Idag hoppas jag på samtal *håller tummarna så hårt ja kan*
Jag och Emmha har redan planerat en massa roadtrips så jag måste få igenom lånet.
Kollade lite andra bilar igår OM det nu skulle vara så att ja inte kan köpa M:s bil

Ja hittade en massa som jag skulle kunna tänka mej.
Björn har lovat att följa med mej och titta om jag skulle hitta någon som verkar intressant.
Han e söt han =)

Nä nu ska jag försöka göra nåt åt mitt hår....

See u! PoK


Kommentarer
Postat av: sanna

Gumman.

Nu är det så här, pojkarna står på rad här nere och väntar på att du ska komma.=) Du kommer träffa någon som du kommer leva lyckligt me i alla dina dagar. Ha bara lite tålamod.

Ses snart!!

Puss

2009-08-18 @ 09:51:02
URL: http://sannit.blogg.se/
Postat av: micaela

sätt in en bild =)

jag skulle kuna tnöka mig lite röd/brunt/orange =) tycker det är as fint =)=)



Hoppas du får igenom lånet, en tripp til Oxelösund???

kram

2009-08-18 @ 10:10:04
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0