E du singel?

Ett sms på min telefon när jag vaknade.
Från vem?
Ingen aning...

Och jag bryr mej inte heller speciellt.
För visst är jag singel, men mitt hjärta är alldeles för trasigt för att jag ska kunna dela det med en ny kärlek.

Jag tror att Anna har rätt.
Efter min vistelse i Kalmar kommer allt förmodligen kännas lite lättare.
Idag ska jag beställa biljett.

Jag lyckades somna igår, men väldigt sent.
Jag hoppas jag klarar av att jobba idag.

Jag måste sluta gnälla nu, sluta älta, sluta tänka.
Jag måste se till att bli glad igen.




Kommentarer
Postat av: Emmha

Now hush little baby, don't you cry

Everything's gonna be alright

Stiffen that upperlip up little lady, i told ya

Emmha is here to hold ya through the night!

2009-08-15 @ 00:51:46
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0