Hej sålänge

För tillfäller är mitt liv uppochnervänt.
Mitt hjärta är krossat och jag har helt tappat lusten.

Jag trodde jag hade hittat mitt livs kärlek
Det visade sej bara vara en illusion.

Den närmaste tiden ska jag försöka laga mitt trasiga hjärta och kommer inom en snar framtid åka till Kalmar för att slicka mina sår.

Känslor kan bara inte försvinna och jag tänker på honom varje dag, varje vaken sekund.

Jag behöver en paus för att försöka komma över, komma vidare.

Därför lägger jag ner bloggandet ett tag men återkommer när jag har återhämtat mej.

Tack till alla er som har visat att ni finns.
Jag e glad att jag har er


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh Jenny, jag vet hur du känner dig. Jag är så ledsen för din skull =( Jag försvinner också ett tag för att slicka mina sår. Det är nog det bästa just nu. Jag hoppas att allt löser sig för dig, med eller utan honom. Kram

2009-08-11 @ 19:26:03
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0