Katt till salu

Sökes:
Trevlig människa som har ett STORT tålamod
Finnes: Galen katt

Det märks förmodligen att ja inte e speciellt förtjust i min katt just idag.
Vi har haft ett jättegräl nu på eftermidagen och feg som hon är har hon tagit sin tillflykt under badkaret
.
Där kan hon  hålla sej ett tag tills jag inte längre är arg.

Vi pratade om svek idag på jobbet.
Jag berättade det senaste och min snälla arbetskamrat bara skakade på huvudet.
"När är det din tur att bli lycklig på allvar Jenny?"
"När ska du hitta en kille du kan lita på som inte bedrar dej"

Jag tror inte att det är någon som förstår hur rädd jag är för att bli sviken igen, sårad, bedragen, behandlad som smuts.
Jag lever visserligen på hoppet, men nån gång måste det ju ta slut.
Nån gång måste oturen vända till tur.

Lyckan kanske bara är ett telefonsamtal bort





Kommentarer
Postat av: dalle

Du kanske ska testa en tjej?

2009-08-20 @ 15:17:01
Postat av: Jenny

Ja kanske det =)

2009-08-20 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0