Lördag

Om det är nån som undrar va ja gör uppe så tidigt en lördagmorgon så finns det två andledningar till det.
1: Adde kom nyss hem och snarkar redan vansinnigt högt så ja kan inte somna om.
2: Jag ska ändå till jobbet om två timmar så ja kan lika gärna gå upp.

Jag somnade ganska tidigt igår så jag känner mej ändå utvilad.

Om en vecka kommer hon hem.
The one and only.
Emmha!
Yey =)

Nä nu ska jag försöka hitta på nåt vettigt.
Va sägs om att beställe lite kläder, och böcker =)
Det låter som en alldeles utmärkt ide' =)

Anne, vi får ta och svänga våra lurviga en annan dag, när vi är lediga =)


Kommentarer
Postat av: Emmha

En vecka kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEY!!!!!!!!

Fan vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-01 @ 19:32:43
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det får vi verkligen ta och göra! När Emmha kommer hem låter väl som en bra ide?! =)

2009-08-05 @ 00:10:14
URL: http://anneee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0