Äntligen fredag

Har ett pass på jobbet att se fram emot, sen är det ledig helg.
Kan verkligen behövas.

En del av mej vill bara låsa in mej i lägenheten och inte göra nånting i helgen, bara vara för mej själv.
Kan bero på att det börjar närma sej den tiden i månaden då jag är sur och grining, ja ni vet .
Känner mej som om jag vore gravid i 8:e månaden, magen är spänd och jag får knappt på mej mina byxor.

En annan del av mej vill hitta på en massa saker.
Passa på nu innan det väntas jobb två helger i rad.

Det pratas om en eventuell middag med Jonas vänner.
Och det är klart, han har ju faktiskt träffat en hel del av mina vänner, så det är väl min tur att träffa hans nu =)

Igår betsämde jag mej för att klippa mej.
Själv.
Men jag fegade ur och klippte kanske en halv millimeter, och det gjorde ju inte så stor skillnad.
Ska höra med Jeanette om hennes erbjudande står kvar =)

Nä, jag ska försöka få nån ordning på det galna håret och sen arbeta.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0