Det vore ju trevligt...

...om man skulle kunna få sova en hel natt.
Vet inte riktigt när jag fick sova en hel natt sist.
Jag har svårt att somna och vaknar minst ett par ggr varje natt.
Antingen är det för varm, för kallt, kuddarna ligger fel, det är smulor överallt och katten röjer.

Det är alltså inte det lättaste att somna, eller att få sova...
Så idag har jag en lätt huvudvärk och är sjukt trött.

Ute är det jättekallt, och jag fryser bara av tanken på att gå utanför dörren.
Idag jobbar jag till 14.30 sen MÅSTE jag ta tag i städandet.

Jag har en massa saker som måste göras på jobbet oxå, känner mej stressad som fan.
Men men, det löser sej säkert.

Nu ska jag hinka i mej kaffe i ett försök att vakna till litegrann i allafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0