Helgens festligheter

Lördagen började sådär, med en helsikes magvärk.
Men det gick över efter att min snälla pojkvän tog med sej en Ipren =)

Min älskade kusin och hennes man kom hit, vi gick hem till Jonas och snackade en massa strunt, skrattade och åt ost och kex.

Tog en taxi ner på stan, gick på krogen, drack öl och åkte taxi hem.
På söndagen gjorde vi absolut ingenting.
Jag gick och handlade mat bara sen låg vi bara och slöade framför tv:n hela dagen, hur mysigt som helst.
Men framåt 21 tiden började min mage krångla (igen)
Jag gick hem till min vetekudde och blev liggande där, tills nu.

Jag funderar på vad som kan vara orsaken till denna magvärk.
Kan det vara så att jag inte tål alkoholen längre?
Att min mage är för känslig?

Eller är det den starka maten som jag envisas med att äta, eller chipsen som jag inte kan motstå?

De närmaste dagarna nu ska jag undvika det som jag tror kan vara orsaken, och hoppas på att jag har rätt.
Alkohol behöver jag inte dricka (men visst fan är det gott med en öl på fredagskvällen)
Den starka maten kan jag oxå skippa (men jag har ju börjat tycka om den så mycket)
Chipsen däremot kommer bli ett stort problem.
Jagh ar alltid varit galen i chips och vet inte hur det ska funka om jag onte kan äta det =)

Men jag provar så får vi se.

Ikväll väntas det jobb.
Jag har en hel del "måsten" på jobbet denna veckan, så det är väl bara att ta tag i det på en gång =)

Till helgen har jag och min man pratat om att åka och kolla julklappar, jag hoppas att vi gör det.
Kan bli hur mys som helst.
 =)

Nu ska jag ta en dusch och försöka ordna upp i oredan i hemmet innan jobbet.

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0