Lördag 4/12

Sitter här i mitt kök och försöker hitta partystämningen.
Den har inte riktigt kommit ännu, men det är väl bara en tidsfråga.
Jag har haft ont i magen hela natten och dagen så det kan vara därför jag inte riktigt kommer igång.
Jag har fortfarande lite ont, men inte så farligt.

Ikväll kommer Therese, Sasha och min underbara pojkvän hit.
Vi ska samla vuxenpoäng genom att dricka vin, äta ost och kex och spela sällskaps spel.
Sen blir det utgång, men va inte oroliga, Jonas får ta hand om  min plånbok och telefon så att jag inte tappar bort nånting ;)


Jag måste ge ett stort plus till underhållningen på torekällberget i torsdags.
Fantastiska 80 tal =)
Maten va sådär, eller jag hann bara med laxen innan jag va proppmätt.
Jag hann inte med varmrätterna och ingen efterätt (den som jag hade sett mest fram emot)
Men men
Mina kollergor tyckte väl inte att maten va nån höjdare heller

 

Nu ska jag föna håret!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas att du hade en bra kväll och att du och alla dina delar kom hem ordentligt :p

Kram

2010-12-05 @ 11:25:55
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0