Nu är det dags igen

Jakten på party outfits har återigen börjat.
Denna gång är det kläder till juldagen och nyårsafton.

Jag ska ta mej tid nån dag snart och kolla om jag hittar nåt som passar.
Det känns som om jag inte har så mycket tid bara.
Känner mej en aning stressad då partydagarna närmar sej med stormsteg.

Idag har jag bytt pass med en jobbarkompis.
Skulle ha börjat 7 imorse, men tycker det va helt klart värt att byta då jag verkligen fick sova ut idag.
Min sömn har varit ojämn ett par dagar och det märks verkligen på humöret.

Nu ska jag ta en promenad i det fina vädret och hoppas på att mensvärken släpper lite.
Det är ett helsike att vara kvinna ibland =)

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0