Ny vecka igen

Jobbhelgen är över, men jag har en till att se fram emot.
Eller nu ljög jag lite, jag jobbar bara halva helgen =)

Men idag är jag ledig ochj ag har en hel del saker att göra.
Egentligen har jag ingen lust, jag vill bara ligga i soffan tills Jonas kommer hem från jobbet.
Men jag har bestämt att vara effektiv idag så då är det bara att sätta igång snart.

Jonas va en söt pojkvän igår och erbjöd mej att låna hans bil om jag skjutsade honom till jobbet.
"Nähe du, ja ska sova länge, länge imorgon" sa jag
"Men jag kan åka hem på lunchen då"

Hur fin får man bli?
Jag förklarade då att jag egentligen inte är i ett behov av bil idag, jag vill bara att min ska starta =)
Däremot tänkte jag be honom hjälpa mej med det.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen är det dags att sätta igång med alla "måsten"

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0