Nyårslöftet

Jag brukar inte ge nyårslöften, för att jag ändå inte håller dom.
MEN, igår pratade jag och Jeanette om det här med rökning (och i hennes fall snusning)

Av nån anledning, fråga mej inte hur det gick till, bestämde vi att den 3 januari slutar vi med dessa dumheter.
Anledningen till att det blir den 3 är att det är en måndag, och jag har fått för mej att man alltid ska starta med nya saker på måndagar =)

När Jeanette sen kommer tillbaka från ledigheten ska jag även ta tag i träningen igen.
Jag tänkte släpa min tunga kropp till Katjas och bli av med fläsket som har satt sej på utvalda delar av min kropp.

Igår kom jag på mej själv med att vara en tjurkärring igen.
Jonas undrade om han skulle ta me sej telefonen till Thailand.
Jag blev genast på min vakt.
"Vadå, ska ja inte höra nåt alls från dej på två veckor????"
Det är klart att jag fattar att man inte kan ringa från Tahiland.
Och det är klart att jag är glad för hans skull att han ska åka.
Jag är bara så orolig. Två veckor är lång tid, och han kommer vara så vansinnigt långt bort.
Och jag kommer sakna honom så galet mycket.

Dessutom är min tillit till andra männsikor lite kanstött.

Nåväl.
Idag är jag ledig och tänkte ta en sväng med våfflan (om hon vill starta idag)
Kanske städa lite, tvätta och läsa twilight, såklart =)

PoK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0