Nyårstafton

Idag är det dagen D.
Ikväll avgörs det hur kommande år kommer att bli.
Eller nja, men ni har väl hört att så som nyårskvällen/natten blir så fortsätter hela året?
Om kvällen blir lyckad kan man se fram emot ett trevligt år, om den däremot slutar i katastrof, tja då blir hela året katastrof.

Hur mycket som stämmer av detta kan jag ju inte svära på, men tänk på detta då ni känner att kvällen håller på att balla ur =)

Hur som helst.
Dagen börjar med ett helvetespass på jobbet.
Jag hade sjukt svårt för att sova igår.
Kan bero på att min kärlek va ute på krogen.
Jag sover inte så bra då.
Kan oxå bero på att jag börjar 7 idag och är livrädd för att försova mej.
Det kan nämligen få otrevliga konsekvenser.

Men nu är jag vaken och uppe och har snart fått i mej en kopp kaffe.


Vad som händer i afton är ännu inte bestämt.
Jonas vill hemskt gärna att vi åker till hans kusin (tror jag att det va) och hans sambo för lite middag och vin.
Jag sätter mej av oförklarlig anledning på tvären.
Jag kan inte själv förklara varför jag inte vill.
Men mycket handlar om att jag tycker det är sjukt jobbigt att äta tillsammans med folk jag inte känner.
Jag kan göra det, men det tar emot och jag tycker det är himla jobbigt.

Nähe mina vänner.
Lite fixande innan jobbet.

Gott nytt år!

2011 here we come


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0