Såååå trött

Idag är en trött dag.
Har precis klivit upp ur ett varmt bad, för att jag faktiskt håller på att förfrysa.
Nu känns det lite bättre.

Ikväll har vi varit hos Jonas föräldrar och fikat, mycket trevligt.
Blev sugen på popcorn så vi tog en sväng förbi Ica på vägen hem.
Men det slutade med att jag handlade betydligt mer än bara popcorn.
Varför blir det alltid så?

Imorgon ska världens bästa pojkvän hjälpa mej att starta våfflan.
Jag kommer behöva köra in till södertälje ett par ggr innan jul nämligen och då vore det ju bra om man hade en bil som fungerade.

Snart är det juldagen, min mosters födelsedag.
Jag har klädångest och det kommer garanterat sluta med att jag surar till det ordentligt för att jag inte hittar nåt att ha på mej.

Kanske ska gå över till Heidi och kolla igenom hennes utbud av klänningar.
Har ja tur hittar ja nåt =)

Nu ska jag ta på mej pyjamasen och bädda ner mej i soffan och läsa och mumsa på popcorn.

Life is goooooooooooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0