Söndag

Nu kanske ni undrar vad jag gör vaken kl 9 en söndag.
Ja ska ju jobba naturligtvis =)

Tanken va att jag skulle ta en promenad innan jobbet, men nu vet jag inte om jag orkar.
Men jag har nån timme på mej att bestämma mej.

Helgen har varit lugn.
I fredgas va det dags att samla vuxenpoäng igen.
Parmiddag med Sandra och Lars.
Väldigt trevligt.
Inte lika trevligt att Jonas bestämde sej för att gå ut när kl började närma sej 23, men vafan, han är ju vuxen och får bestämma själv.

Lördag gick jag upp tidigt för att jobba delat pass.
Tänkte ta en sväng med våfflan på rasten, men hon startar inte.
Igen.
Nu måste jag köpa startkablar, undra om man kan göra det på macken?
Kvällen spenderades i soffan framför 3:ans film.
Hade lite svårt att somna av olika anledningar.

Nu är det söndag och min sista jobbdag innan ledigt.

Morgondagen har jag fullt upp.
Jag måste försöka få igång bilen så att jag kan åka och köpa nån liten födelsedagspresent till moster.
Jag ska ju på födelsedagskalas hos henne på lördag.
Sen är det en hel del andra saker som står på min lista =)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sen bestämma mej om jag orkar promenera eller inte =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0