Årets lista

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Nä det tror jag inte

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Jajamen, Erica =)

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej

5. Vilka länder besökte du?: Inga

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?:Ja

 7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 24 september

8. Vad var din största framgång 2010?: ??

9. Största misstaget?: Det låter jag vara osagt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Inte mer än ett par blåmärken lite då
 och då

11. Bästa köpet?: Nya mobilen

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Taxiresor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om2010?: Don't stpo beliving, den har spelats en hel del

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Varken eller, mest besviken

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Umgåtts med mina vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tänkt negativa tankar

18. Hur tillbringar du julen?: Jobbar

19. Blev du kär i år?: Oh yes ;)

20. Favoritprogram på TV?: Bonde söker fru

21. Bästa boken du läste i år?: Systrar i jeans

22. Största musikaliska upptäckten?:  Ehhh va??

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag önskade mej inget

24. Något du önskade dig men inte fick?: Nej

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Drack vin

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ja

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ingen aning

28. Vad fick dig att må bra?: Att jag träffade Jonas 

29. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ingen

30. Vem saknade du?: Pappa

31. De bästa nya människorna du träffade? Jonas, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0