Guiness rekordbok nästa?

Med alla min fel och brister borde jag nästan få en plats i guiness rekordbok.
Ärligt!

Bråk med pojkvännen- mitt fel
Bråk med arbetskamrater- mitt fel
Bråk med chefen- mitt fel
Bråk med kompisen- mitt fel
Bråk med föräldrarna- mitt fel

Nu menar inte jag att det är just såhär det ser ut i mitt liv, det kan lätt uppfattas att jag bråkar med alla.
Riktigt så är det inte.
Men det jag vill komma fram till är att det alltid tycks vara mitt fel.
Enligt andra
Oavsett hur mycket man än vänder och vrider på det, diskuterar om det så är det ALLTID mitt fel.

Folk skäms inte för att tala om hur ddålig jag är helt enkelt.
Jag måste ju ha levt i en fantasivärld eftersom jag har tyckt att ja är ganska bra
Inte alltid men för det mesta.

Så om någon har adressen till Guiness tar jag tacksamt emot den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0