Just nu

Just nu är det bara en fras som cirkulerar i min skalle
"Jag skiter i allt"

Jag hatar att må såhär
Att aldrig veta från dag till dag vilket humör ja ska vara på eller hur jag ska må
För det kan svänga på nån sekund

Just nu bryr ja mej inte om nåt
Oavsett vad som händer så rycker jag på axlarna
Jag bär omkring på en ilska som jag inte vet va det beror på¨
Jag är bara förbannad
Och likgiltig
Kul va?

Elaka små tankar smyger sej in i mitt huvud och jag har bara lust att skrika
Skrika ut min frustration

Jag har en känsla av att allt förr eller senare kommer gå åt helvete
Jag bara väntar på smällen

Det finns två personer som hjälper mej att andas just nu:
Min älskade pojkvän
Och min älskade Emmha


Kommentarer
Postat av: Emmha

Åh snuffsan då! :)

2010-02-11 @ 17:57:21
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför nytt jobb?

varför dålig stämning?

pok

2010-02-11 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0