Katastrof

Vaknade tidigt tidigt imorse av att jag hade ont i magen
Det kom och gick lite så jag slumrade väl till igen efter att jag hade bloggat lite

Vaknar runt 7 av en sån enorm smärta.
Har inte haft så ont på många år
Stapplar till köket, värmer vetekudden
Men inget hjälper.
Tänker direkt att " va bra nu har jag fått magkatarr oxå"

Letar febrilt efter en värktablett
Hittar en och jublar av lycka.

Men det hela slutar inte där.
När jag svalt tabletten och inväntar effekten kommer illamåendet över mej
Och ja får springa och spy.
Som en jävla idiot.
Förblindad av tårar som smärtan orsakar går jag och lägger mej igen.
Och lyckas faktiskt somna.
Nu när jag vaknade har makvärken till mestadels försvunnit.
Så jag kan nog utesluta magkatarr, tack o lov!


Nu har jag delat med mej av min hemska morgon!
Hoppas att resten av dagen blir bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0