När ska det ta slut?

Är det verkligen meningen att jag ska ha såhär ont i magen bara av taken på att gå och jobba?
Det finns snart inga tårar kvar.
Jag har gråtit slut på dom.
Men så fort jag tänker på att jag måste gå dit så börjas det igen.
Jag har en stor klump inom mej som vägra ge me sej.
Som gör att jag bara gråter hela tiden.

Dom försöker få bort mej därifrån, av nån anledning som jag inte vet om.
Jag trodde att vi va vänner, vänner kan prata med varandra
Men återigen hade jag fel
Återigen fick jag kniven i ryggen
Återigen är det jag som står ensam med den enorma smärta dom har orsakat.
Jag har väl en del i det, såklart.
Man är aldrig  ensam om att vara osams.
Men att gadda ihop sej och stå å kasta sten på nån som redan ligger
Det är fegt

Det kallas mobbning och är nåt man sysslade med när man va barn.

Jag måste ta mej till apoteket imorgon och hämta ut mina sömntabletter.
Får jag inte sova ordentligt snart kommer jag bryta ihop
Det är väl förmodligen det som är meningen
Men den dagen jag ger mej, det är dagen då jag ligger på dödsbädden och pekar finger åt varenda jävel!


Kommentarer
Postat av: Kusifin!

Älskar dig gumman!!! Glöm aldrig de. Och finns ALLTID här.

2010-02-18 @ 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0