Okej!

Det va väl inte riktigt den här designen jag hade tänkt.
Men den får duga sålänge tills ja kommer på hur man ska göra :P

Meningen är förstår ni att jag hade tänkt ända upplägget här i bloggen.
Jag ska "tona ner"  det privata lite.
Har märkt att jag gnäller en hel del.
Den enda ursäkten jag har till det är att jag är en känslomänniska ut i fingerspetsarna och skriver direkt från hjärtat.

Vissa väljer att lösenordskydda sin blogg.
Jag väljer att inte skriva mer om smaskiga detaljer om mitt privatliv.
Jag vill fortfarande dela med mej av mitt liv.
Bara inte om allt

 På sista tiden har jag märkt att jag har blivit lite för privat.
Jag vet att det finns människor som läser min blogg som inte längre finns i min umgängeskrets.
De personerna läser enbart för att snoka och för att kunna gotta sej åt mina missöden

Men tji fick ni!

Med dom orden säger ja Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0