Sign here please!

Ska på möte på Onsdag
Ska be om signerings listor.
Till ALLT!

INGEN ska komma och säga att jag aldrig gör nåt.
Jag gör lika mycket som de andra, och mer än vissa...
Förmodligen kommer det hela bara bli värre, och tystnaden kommer att vara evighetslång
Men det vill jag skita i

Tycker det är helt ok att säga ifrån om man tycker nåt är fel
Men att gå runt och snacka skit om saker som inte ens stämmer
Det är INTE ok

Speciellt om man själv inte är den "perfekta" arbetaren
Nåväl, bara att gilla läget
Jag kommer däremot söka nytt jobb så snart som möjligt


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ta ingen skit! :) Du är en bra tjej!

Jag har också vart med om hemskheter på jobbet. Fy fan så dåligt jag mådde då. Det är verkligen inte kul. Hoppas att det löser sig.

Kram

2010-02-13 @ 13:00:47
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0