Smutskastad

Idag har jag fått äta skit
Som fan.
Jag har fått höra vilken värdelös människa jag är.
Hur dålig jag är på mitt jobb.

Jag struntar i vad dom säger.
Jag vet att jag är bra på mitt jobb.
Funderar på att verkligen göra ingenting, som dom påstår
Men förmodligen springs det då direkt till chefen
Helt klart inte värt det
Jag har ingen lust att förlora mitt jobb.


Jag har en sak att säga bara
Så som man behandlar andra, så blir man själv behandlad

Jag har gråtit, skrikit och varit fly förbannad idagNu gick luften ur mej och jag orkar ingenting.

Jag ska göra allt i min makt för att hitta ett annat jobb.
Det är inte det lättaste och jag lär ju inte få några bra referenser från min nuvarabde arbetsplats.
Men för att inte gå under av ångestmåste jag byta jobb.
Och det snart
Annars är ni välkommna att komma och hälsa på mej på närmaste psyk klinik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0