Superduperenergi!!!!

Hela kvällen har jag haft sån galen energi.
Fram och tillbaka
Hit och dit
Och inte ens nu är jag trött

Men det är bara att tacka och ta emot.
Idag/kväll har det inte hänt så mycket. Mestadelen av tiden har jag spenderat på jobbet.
Men jo vänta...
Jag sökte ju ett extrajobb idag.
Man kan aldrig jobba för mycket.
Eller jo, vissa tycker det är skönare att bara gå hemma än att jobba.
Sån är inte jag.
Jag tycker om att känna att jag gör nytta och att jag gör rätt för mina pengar
Det är roligare att spendera pengar man har tjänat ihop till själv!!

Så ett extra jobb skulle sitta finr.
Håll tummarna nu kära vänner så att jag får det!

Nu: Gå och se om det finns nåt att äta
Sen: Sova tidigt!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0