Till mannen i mitt liv

Orden "jag älskar dej" räcker inte till för att beskriva min kärlek för dej

Jag hade tappat all tro på män och kärlek

Tills du visade mej motsatsen

Du har visat att kärlek kan vara sådär underbart som man bara ser på film

Vi är "the perfect match" och jag skäms över att jag någonsin har tvivlat på dej

Ja önskar ibland att vi hade insett mycket tidigare va vi känner för varandra

Men nu är du här, och du gör mej så lycklig

Jag ber om ursäkt för min svartsjuka

Men jag är bara så rädd att förlora dej
Men för din skull ska ja göra allt för att bättra mej
För dej är jag beredd att göra allt!

Du fyller mitt liv med en sån enorm glädje
Det är du som hjälper mej att andas när jag känner att allt håller på att rasa
Det är du som får mej att orka med vardagen

Jag uppskattar att du alltid räknar med mej
Oavsett om du ska hänga me dina kompisar eller va du ska göra är jag alltid välkommen
Du talar alltid om vart du ska, eller vem du är med
Inte för att du måste
Utan för att du vill
Jag behöver inte ens fråga

Jag får fina, kärleksfulla sms som gör att jag går runt som ett fån med ett stort leende på läpparna
Jag längtar efter dej så fort vi har sagt "hej då"
Jag tänker på dej hela tiden och när jag vet att vi ska ses får jag fjärilar i magen

Jag trodde ärligt talat att jag hade haft lyckan och kastat bort den
Tills du klev in i mitt liv
Och visade mej va riktigt lycka är
Gav mej av all din kärlek
För det är jag dej evigt tacksam

En riktig man behandlar sin kvinna med respekt, kärlek, lojalitet
Du älskling är så mycket man som det går

Jag hoppas att vi håller livet ut
Du är det finaste jag vet!



Kommentarer
Postat av: kusin

så skönt att se/höra att du är så lycklig. Älskar dig min finaste kusifin

2010-02-12 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0