Upp och ner

Jag är inne i en period just nu där min sinnestämmning pendlar otroligt mycket.
Ena sekunden har jag sjukt mucket energi och kan tänka mej att göra vad som helst för att få utlopp för den
I nästa ögonblick rasar jag samman och orkar knappt röra mej
Detta sker på mndre än en sekund och är otroligt påfrestande.

Jag älskar - Jag hatar
Jag skrattar - Jag gråter
Jag orkar - Jag orkar inte
Jag trivs med min tillvaro - Jag avskyr min tillvaro

Ja ni fattar grejen!?

När jag har såna här perioder funderar jag mycket på framtiden.
Jag funderar på livet i stort
Detta gör att jag oftast inte kan sova ordentligt
Jag måste sysselsätta mej för att ha nåt annat att tänka på
Men oftast slutar det med att jag ändå ligger i soffan och stirrar upp i taket och funderar

Det är inte lätt det här och jag önskar inte ens min värsta fiende detta


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men söta du, inte ska du fundera så mycket. Du har ett fint liv med vänner och många fina nära och kära. Unna dig att vara lycklig och må bra! Njut av det du har nu och ta vara på det fina som finns i din närvaro.



Jag oroar mig också mycket inför framtiden och hur mitt liv ska se ut. Men vet du, jag vill leva mitt liv fullt ut nu. Om jag lever i framtiden så missar jag allt det fina som jag har här och nu. Det gäller att fånga dagen! :)



Ta hand om dig och se till att må så bra som du bara kan! Jag håller på dig, du klarar det här!!

Kram

2010-02-16 @ 16:04:06
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag håller killen för mig själv tills jag vet hur det blir mellan oss. Än så länge är det inget seriöst. Men skoj har vi iallafall! :)

2010-02-16 @ 17:24:20
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår dig Jenny! känner likadant ibland!

man får försöka se de ljusa sidorna lite oftare och ta vara på dom! puss/anne

2010-02-16 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0