Vi är så olika

Vi är jävligt olika
Kärleken i mitt liv och jag

Vi tänker inte alls lika och jag vill inte bråka mer med honom
Men ibland måste man prioritera
Jag visste va han va för slags människa när jag blev tillsammans med honom
Jag kan inte komma nu och ställa krav
Det tänker jag heller inte göra
Men jag trodde att jag kunde leva med det

Frågan är nu om jag verkligen kan det

Jag har aldrig träffat en människa som är så omtänksam
Det har aldrig funnits en man som har älskat mej som han

Den stora frågan är nu om vi kommer dela framtiden
Eller om vi kommer ha en framtid på olika håll
Min största förhoppning är att vi ska leva lyckliga i alla våra dagar

Jag får hela tiden frasen
"Låt tiden utvisa"
Slängd i ansiktet

Säg inte det en gång till tack!

Just nu har jag mycket att tänka på och behöver vara ifred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0