Jobbdags igen

Lediga dagar gå alldeles för fort.
Men jag fick mycket gjort på min lediga dag och jag är nöjd-
Jobbar 14.15-21.15 idag och likadant imorgon.

Sen e det två dagpass och sen ledig helg.
Tjohoooo
Vi har lite planer för helgen, men jag tänker inte tala om vad än.
Det brukar nämligen aldrig bli som vi planerar.
Men den här gången hoppas jag verkligen att det blir av.
Mysfaktor 1000 typ =)

Kom på igår att det är nog dags att åka till Ikea en sväng igen.
Måste köpa en ny säng, är trött på att sova i soffan nu, även om den är stor och vansinnigt skön att sova i.
Kanske på fredag?
Slutar tidigt och va kan väl va bättre avslut på en arbetsvecka än att få göra av me lite pengar??

Nu ska jag boka den där kryssningen som jag och mamma ska åka på.
Tack vare min älskade kusin och hennes tips lyckades ja hitta en resa som va 200 kr billigare.

Me like =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag, Elin och en annan tjej från vår klass funderar på att festa lite på lördag. Intresserad av att snacka skit och dricka vin med oss?? I'd love it if you came :p

2010-07-20 @ 23:28:40
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0