Det går långsamt

Det känns som att allt jag ska genomföra idag tar typ 300 år.
Min ork har tagit semester tydligen och jag ficj inte följa me.
Inte snällt!

Det tog mej ungefär en timme att ens komma in i duschen.
Väl där tog det ytterligare en halvtimme.
Nu sitter jag här och borde verkligen börja göra mej iordning, men jag orkar inte.
Jag har iallafall kammat håret, det är ju bra.
Funderar på om jag ska lägga mej i sängen och gosa ner mej med katten som redan har tagit plats där =)

Nä, det här håller inte!
Nu får jag sluta vara lat och sätta igång....
Den dagen jag blir rik ska jag skaffa hemhjälp så jag slipper städa och diska själv.

Aja, hej så länge !


Kommentarer
Postat av: Dannii

Haha ja men sjögräs är ju inräknat i äckelbottnar :) Ja känner igen det där med att allt tar vääääldigt lång tid.. är på precis samma humör idag! ;P Hoppas iallafall att du får en bra dag i solen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0