Jag förvånas ännu mer

Idag har jag lärt mej att man ALDRIG ska lita på nån.
Följde med en arbetskollega på ett möte idag.
Eller ok, jag satt utanför.
Men herrgud va folk är elaka mot varandra.
Jag fick bevis idag för vad människor är kapabla till.
Jag skäms!

Fyyyyyy fan!
Det fick mej att inse att jag måste lära mj att hålla käften.
Jag har en förmåga att i upprörda tillstånd säga saker högt som jag inte borde göra.
Eller vadå.
Jag får ju helt enkelt stå för det jag säger.
Och när det gäller henne  står jag mer än gärna för det jag sagt.
Jag gillar inte henne och hon vet förmodligen om det =)
Om inte annat kan jag tala om det för henne om hon frågar!

Jag vill ialla fall säga till min jobbarkompis att hon e vansinnigt stark som inte har kollapsat ännu och att jag hejar på henne hela vägen.

OCH står bakom henne så länge som det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0