Midsommar och födelsedagsfirande

Äntligen är helgen över.
Får man säga så??
Midsommar: Började bra, men slutade i katastrof.
Som tur är så löste sej allt (nej jag och P vart inte osams för er som tror det, mitt liv handlar inte bara om honom)
Pirres födelsedag: Började trist , men slutade bra.
Eller det va mest för att jag va så sliten som jag inte hade nån lust att göra nåt.

Det va segt att komma i rätt stämning för festande.
Vi satt hos mej en stund och sen åkte vi in till Södertälje, fick skjuts hem av Jonny och somnade som två små grisar.
Igår va jag så sliten att jag inte orkade nånting.

Idag mår jag lite bättre, men fan va det känns att man inte är 18 längre!

Om jag ska vara helt ärlig känns det som om jag har blivit överkörd av en ångvält!
Men det är bara att bita ihop.
Det ska städas undan lite och sen ut i solen och njuta av att vara ledig!

PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0