Nu jäklar blir det hårdträning

Fan va det va häftigt igår på tävlingen.
Vilka fantastiska hundar...
Jag blev väldigt förvånad över att det finns så uppmärksamma och duktiga hundar.
Så nu har jag bestämt att det ska bli fason på Jessie.

Vi började lite smått imorse med enkla saker som att sitta innan vi går ut, inte rusa iväg till gräsmattan så fort tassarna nuddar marken.
Sitta utanför macken, och sitta innan jag öppnar dörren.
Det gick väl ganska bra.
Men jag tror att hon e sur på mej nu för hon vill inte äta =)
Jag misstänker att hon vill att v ska had et som vi hade förut.

När hon fick bestämma.
Men icke!
Nu är inte jag nån hundexpert och vet inte rikitgt om jag gör rätt.
Men så länge hon gör som jag säger så är jag nöjd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0