Pms monster

Man kan kanske inte skylla på pms, men idag har jag varit fly förbannad.
Jag höll på att slå en äldre stackars man på äften för att han råkade titta på  mej i kön på Ica och ville ilkset fråga honom vafan han glodde på.
Jag lät bli, som tur va.
Jag ville ha ihjäl katten när hon råkade ha ner en lampa i hallen.
Jah bad min pojkvän dra åt helvete för att han frågade om det hade hänt nåt.
Jag skrek på honom som om han hade försökt mörda mej vilket han baturlitvis inte hade.
Jag skrek på honom, vilket slutade med att han skrek tillbaka.
Jag skrek lite till och tyckte han va en stor jävla idiot.

Jag packade hans saker och bad honom gå.
Han gick.

Nu när jag har lugnat ner mej en smula skäms jag.
För att jag inte kan kontrollera min ilska vissa tider i månaden.

Ack ack ack...
Jag längtar till semestern.


Kommentarer
Postat av: Emmha

Alla har vi jobbiga och jobbigare dagar! Människor som verkligen älskar dig finns kvar efter en jobbigare dag! :) <3

2010-06-14 @ 13:28:36
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0