Så typiskt

Det typiska för mej är att börja med allt så väldigt tidigt.
Som nu, jag har redan börjat rensa lådor och skåp inför den gemensamma flytten.
Jag fick hejda mej lite idag då ja kom på mej med att börja storstäda.
Så bråttom är det inte.
Det är ändå ett tag kvar tills stora flyttardagen.

Men att kasta gammalt skräp som ändå bara liger och samla damm, kan jag gott göra redan nu =)

Jag har ett lass med kläder som ska transporteras till Södertälje, adress moster oxå, det får ja ta nån gång i veckan =)

Jag är nog en aning överexalerad
J:Åhhh va såännande det ska bli!!!
P:vadå?
J: Att vi ska flytta. Vadå, tycker inte du det??
P: Nja, det vet jag inte, det blir ju typ som nu, bara det att vi bor större
J:Jo, men det hände nåt, det är ju kul

Då flinar han bara.
Ibland får ja för mej att han har nåt lurt på gång, fast på ett bra sätt =)

Nä nu ska ja fortsätta fixa lite, och kolla på nya möbler på internet!!

See ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0