Safety first

Jag åkte ner på stan igår för att boka en tid för synundersökning.
Imorgon (fredag) kl 9.30 är det dags.
Kollade lite på glasögon oxå och jag hittade ett par som va intressant.
Men vi får se.
Jag längtar efter att kunna se ordentligt igen.
Det kommer bli fantastiskt.

Eftersom Heidi ska köpa hund åkte vi förbi djuraffären.
Där passade även jag på att handla lite till Jessie.
Det fick bli ett säkerhetsbälte och rosa bajspåsar.
Helst vill jag ha hunden i bakluckan, men mina högtalare sitter fast i hatthyllan så innan jag har fixat det så sitter hon nu säkert i baksätet =)
Så nu sitter hela failjen säker t när vi åker bil. 

Imorgon ska jag få träffa Anne.
Det gör mej så galet glad, det va alldeles för länge sen.

Nu e det dags att fixa lite innan jobbet.
Vi hörs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0