Tiddelitu

Faaaaaan va det va skönt att sola.
Jobbigt i början bara när det va så varmt, men sen vart jag så dåsig så då va det bara härligt att ligga och inte göra nånting.
Som att ligga hemma i soffan med den enda skillnaden att man får lite färg =)
Men så tog vattnet slut och jag insåg att jag hade legat och stekt i tre timmar så så kunde jag lika gärna åka hem.
Och här sitter ja nu, med kaffekoppen full och bara njute rav att ha hela dagen framför mej.
Medans jag låg där på stranden blev ja galet sugen på vitt vin.
Och jag har ju faktiskt semester, så ikväll blir det lite vin och förhoppninsvis trevligt sällskap av Anna <3

Snart kommer gubben hem och lagar mat, så jag ska väl passa på att dammsuga lite och ta hand om disken innan.
Igen!

Såååå på återseende gott folk!


Kommentarer
Postat av: Dannii

Vad roligt :)

Ja jag hoppas att din midsommar blir kalas också :)

Hoppas att du fick lite färg nu också ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0