Varannan vatten

Nu är vinet inhandlat och det röda från o förmiddags har lagt sej.
Ja, det röda på min hud alltså.
Jag hade lyckats bränna mej UNDER tuttarna. (eller bli mest röd kanske man sa säga)
Märkligt ställe att bränna sej på, men så är jag lite märklig oxå.
Eftersom jag är så gammal och vis och lär mej av mina misstag, så använder jag för tillfället spf 15.
För att det gör så jävla ont att bränna sej.
Och varje år lyckas jag göra samma misstag.
Men INTE i år.
Imorgon om det är fint väder går jag ner till spf 6.
Mycket intressant att veta, jag vet.
Men eftersom ni är så nyfikna på detaljer om m itt liv så ...... tadaaaaaaa varsågoda ;)

 

Nu kommer snart gubben min, då ska vi pussas lite och sen dricka vin...

 


Kommentarer
Postat av: Dannii

Jag var helt säker på att du menade rödvin haha ^^

Hoppas brännan är bättre :)

Postat av: Dannii

haha de låter bra det.. rödvin är inte min starka sida heller!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0