Bröllopshelg

I lördags gifte sej Matte och Tess.
Vigseln ägde rum i en park i Eskilstuna och det va så himla vackert.

Efteråt va det festligheter och god mat, men som vanligt va jag för trött för att orka delta särskilt länge.
På morgonen åt vi hotellfrukost, och jag som aldrig äter frukost blev hikeligt mätt på ingenting.
Men gott va det =)


Matte står och väntar på sin blivande fru


Tess va galet vacker


Man och hustru


Det va sjukt varmt och stackars Jonas höll på att smälta


Jag och Jonas va uppklädda till tänderna


Hotellet vi bodde på hade enormt stora kuddar.
Ingen höjdare att sova på direkt


Jag va extremt nöjd med mitt hår, något som hör till ovanligheten.

Idag är jag ledig och tänkte väl få nån sorts ordning i hemmet.
Men jag är samtidigt så trött så jag vet inte om jag orkar.
Vi får se helt enkelt!

Nu ska jag dricka kaffe och sen ta tag i disken.

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0