Älskade arbetskamrater

Efter en sväng till södertälje va jag och hälsa på på jobbet.
Å va jag saknar alla där.

Men snart återgår allt till det vanliga igen.

Jag och Jonas tog ett stort viktigt beslut idag.
Vi har väl egentligen pratat om det förr, men nu är det på allvar.
Nu lägger vi ner lite mer själ och arbete i det hela =)
De flesta kan säkert klura ut vad det hanldar om, för er andra.... SYND!

Dagen har gått så vansinnigt fort och jag somnade som vanligt på soffan efter en timme i solen.
Men nu är jag vaken igen och ska diska lite smått och kanske dammsuga innan Jonas kommer från jobbet.

pok


Kommentarer
Postat av: Nina

Ska ni försöka er på tillökning? Isf grattis... Tiden med mage är urmysig!

2011-06-15 @ 06:34:09
URL: http://vaskelainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0