Gröna Lund

Jag spontanåkte till gröna lund igår tillsammans med Lotta och hennes barn.
Och jag ångrar det inte en sekund.

På vägen dit förvarnade jag alla att jag inte åker nåt alls, eftersom jag börjar bli gammal och lätt kräks.
Men gissa om det va jag som i slutändan tjatade om att få åka mer.
Jag blev barn på nytt och det va länge sen jag skrattade så hjärtligt som igår.

Trots regn och iskalla vindar var gårdagen en riktig humörshöjare.
Dagen slutade med att världens finaste sambo kom och hämtade mej så att jag skulle slippa ta tåget.
Det är kärlek det =)


Så fort kameran åkte fram ville ingen va me på bild


Välkommen till gröna lund. Åh man tackar =)


Lotta vann en massa choklad


Och en rosa hatt som jag sen fick ärva.
Tyvärr va jag för tjockskallig för att den skulle passa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0