Lite bilder

Jag har inget att särsskilt att dela med mej av idag så jag bjuder på lite bilder istället


Liten katt i stor kastrull


Jonas fixade säkerhetslina till min mobil på midsommarafton för att förhindra att den försvann (som den så gärna gör)


Rapparkalja hos Mange på midsommarafton


En mycket osmickrande bild på fröken Andersson


"Barnen"


Jonas har satt sej själv i arbete i sandtorp


Bänkhäng på Gammeltorpsvägen

Det va lite av de bilder jag hittills har tagit i sommar.
Men sommaren är långt ifrån slut.

Jag sitter här och väntar och väntar på att kl ska bli nio så att jag kan gå och klippa mej.

Varför går tiden så långsamt när man väntar på nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0