Lördag

Trots negativa besked från tandläkaren är jag förvånansvärt positiv ändå.
Jag har fått en del negativa saker hällda över mej på kort tid, men jag försöker hålla humöret på topp ändå.
Man skulle kunna säga att jag lever efter filosofin: Ta en dag i taget.
Mina planer som jag sätter upp raseras ändå, så varför lägga energi på nåt som inte funkar?

Idag kommer min mamma hit.
Jag har lånat en stoooooor kastrull av Jonas mamma så vi ska göra kroppkakor i mängder.
Om vi hittar rättt sorts potatis.
Och ja, jag vet att jag inte äter potatis, men jag gör ett undantag för kroppkakor =)

Men innan lilla mamma kommer har jag en del måsten som ska tas itu med.
Disk, dammsugning och en liten morgonpromenad.

Men allra först: KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0