Midsommarafton

Jag måste säga att årets midsommarafton va en av de bästa på länge.

Dagen började i sann motionsanda med en morgonpromenad tillsammans med fin sambo.

jag fick användning av min fina klänning som inhandlades i veckan och som jag fick många komplimanger för.

Tommy kom och hämtade oss vid halv tolvtiden och vi åkte till mariefred för en alldeles fantastisk sillunch hos hans mamma.
Eftersom jag inte dricker alkohol hade vi köpt alkoholfri öl på Ica som faktiskt va helt ok. Jonas tyckte dock att det smakade för jävligt, men jag va nöjd =)

Kvällen fortsatte hos Mange med en massa skratt och roliga spel.
Vevve och Elin kom dit oxå och det va så väldigt trevligt att umgås me dom igen.
Det blir tyvärr alldeles för sällan.
Jjag va vaken rekordlänge (till kl 23) men då jag gick och la mej somnade jag innan huvudet landade på kudden.
Typ =)

Jag kan väl sammanfatta årets midsommar med ett enda ord.
Glädje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0