Ny vecka igen

Jag tycker nog att tiden går alldeles för fort.
Nästa onsdag börjar jag jobba igen, vilket känns bra.
Det enda jag oroar mej för är hur jag ska få allt att flyta som det har gjort nu, när jag har varit hemma.
Jag är en stressad själ som lätt tappar greppet när saker blir för stressigt.
Men det ska nog lösa sej.

Idag är dagen då jag börjar ny diet.
För vilken gång i ordningen kan jag inte svara på.
Jonas är irriterad och tycker jag är larvig, men jag trivs inte och det är väl ändå mitt välmående som ska vara viktigast för mej.

Jag kommer ju inte att lyckas uppnå mitt mål, det vet jag ju av tidigare erfarenhet, men skam den som ger sej =)

Så nu ska jag ta en promenad och hoppas på att slippa regnet.
Men först: En cigg

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0