Plus en

Ikväll är det studentfest för hela slanten.
Jag går med som Maddes plus en.

Det visade sej att det är Anne och Ninas lillebror som tar studenten så jag får träffa dom oxå ikväll.
Kan det bli bättre?

Jag ställde mej på vågen imorse bara för att kolla läget liksom.
Tydligen har jag gått ner två kilo utan att ha gjort nåt alls.
Jag är en trogen bantare i alla väder, men ofrivillig viktnedgång skrämmer livet ur mej.
Som den äkta hypokondriker jag är inbillar jag mej att det ligger en livshotande sjukdom bakom de tappade kilorna.

Jag har fortfarande galen huvudvärk så jag tänkte vila en stund innan festligheterna drar igång.
Ska försöka få låna Jonas kamera ikväll oxå så jag kan ta lite bilder.

Pok


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också en förkärlek till läskiga filmer men mår nästan alltid piss när jag har sett dem. Den filmen jag såg igår var inte läskig utan bara äcklig. Det är egentligen ingen skräckfilm på så vis utan mer en psykisk utmaning. Huuu så hemsk den var! Jag mådde mest illa under hela filmen. Ät inte samtidigt om du ska se den :)

2011-06-10 @ 08:51:51
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0