Stekarväder!

Solen skiner och va annat kan man göra än att lägga sej ute och njuta?
Första boken ur Sagan om isfolket är läst ochj ag har hungrigt börjat med den andra.
De är lite lätt beroendeframkallande.

Jag passar på att njuta av den liediga tiden då resten av veckan är fullbokad.
På torsdag är det åter dags för ett besök i Södertälje fäljt av en liten tripp till Huddinge.
Fredag är det äntligen dags för tandläakren.
Jag har skjutit upp det alltför länge, men nu ska mina hemska tänder fixas till =)
Lördag är jag ensam hemma och mamma planerar att komma över.
Vi ska dricka alkoholfri öl och äta nåt gott och onyttigt =)

Däremellan ska jag hinna städa, bråka med katterna, sola, och en massa annat jag inte kan skriva här ;)

Nu: Mer kaffe och sen ut i det ljuvliga vädret

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0