Tandläkaren

Idag är den stora dagen då jag ska få min dom.
Jag har inte varit hos tandläkaren på över 10 år och nu måste jag verkligen ta tag idet.
Jag är livrädd för att det kommer kosta mej tusentals krononr att få iordning på käften men det är det värt.

Samtidigt som jag är lite rädd är jag himla glad över att få det gjort.
Lite spänd skulle man kunna säga.

Resten av dagen har jag inget planerat.
Solen verkar lysa (hahahaha) med sin frånvaro så det kanske blir lite fix och trix i hemmet istället.

Av nån anledning ser jag fram emot helgen, men inget särskilt står på litsan att göra.
Jag ser helt enkelt fram emot en lugn ch stillsam helg i sällskap med min mor.

Nu ska jag nördspela lite på fejjan,

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0