Tröttmössa

Hur mycket jag än försöker hålla mej vaken så är det stört omöjligt.
Inatt har jag sovit 12 timmar, men skulle kunna gå å lägga mej igen och somna.

Jag vet inte om det beror på alla olika tabletter jag käkar för diverse åkommor som gör att jag blir så trött.
Ska prata med läkaren idag, för såhär kan jag inte ha det.

Jag kämpar vidare med dietandet, men tyvärr så händer det inte så mycket på vågen.'
Vilket gör mej frustrerad och beredd att ge upp.
Men jag ger det ett pat dagar till.
Har ett ärende till Södertälje nu på morgonen och sen ska jag motionera lite i regnet.
Kanske tar en extra sväng för att kompensera den uteblivna promenaden igår =)

Lite mer kaffe på det här och sen försöka hitta fejset innan jag åker.
PoK

Kommentarer
Postat av: Emmha

allmän idioti? ;) haha nej då, du är inte ensam om att tro det. Men du kan det alltså, och du kan ha telefonen avstängd. Den ringer ändå :)

2011-06-23 @ 09:14:32
URL: http://baraemmha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0